Daily activities

As a part of the Technical Communications team, you will assist in the creation of internal and customer documentation of Nokia Software products and solutions. Your role will focus on general technical communication project support, including technical content and graphics creation.

To succeed in this position, you will need an excellent grasp of the English language. Technical understanding and investigative information gathering skills will prove invaluable as you work alongside technical experts on complex products.

We work with:

  • Oxygen Author
  • DITA-DTD
  • Inkscape
  • XML/HTML
  • JIRA
  • Version control and code review systems, such as SVN, Git/Gerrit.
  • Continuous integration systems, such as Jenkins
  • Microsoft Office Online

Our expectations:

  • College or university student pursuing Bachelor’s or Master’s, degree or Doctor’s degree with at least 1 year student status from the time of hire.
  • Excellent English communication skills in both writing and speaking with proficiency C1 level or above.
  • Perform tasks logically with good time management and self-discipline.
  • Possess a strong motivation to learn and try new things.
  • Dedicated team player with good team spirit.
  • Can work at least 4 days a week and is available for at least 1 year

Bonus points:

  • English proficiency C2 level
Please be informed that we reserve ourselves the right to contact only with selected candidates.

Dlaczego warto z nami pracować?

Benefity

Możliwość pracy dla światowego lidera branży telekomunikacyjnej, który dostarcza rozwiązania dla największych operatów sieci komórkowych nie jest jedynym benefitem, który oferujemy.
Dbamy również o szerokie spektrum korzyści dla Ciebie i Twoich bliskich.

Benefity

Pakiet relokacyjny

Chcesz pracować we wrocławskim centrum Nokii? Pomożemy Ci się urządzić! Wystarczy, że pierwszego dnia pracy podpiszesz deklarację o spełnianiu powyższych warunków a bonus relokacyjny będzie Twój!

Pakiet relokacyjny

Rozwój kompetencji

Z nami masz możliwość nabycia, uzupełnienia lub podwyższenia umiejętności z zakresu zagadnień technicznych i kompetencji miękkich. Od Ciebie zależy wybór ścieżki rozwoju – my zajmiemy się resztą.

Rozwój kompetencji

Proces rekrutacji krok po kroku

Zobacz proces

Aplikacja

Rozmowa telefoniczna

Test

Rozmowa kwalifikacyjna

Nie znalazłeś oferty, która Cię interesuje? Napisz do nas, w jakiej technologii czujesz się najlepiej. Sprawdzimy co możemy Ci zaproponować..

Skontaktuj się z nami

Aplikuj na stanowisko

Technical Communication – Working Student

Path 2 Created with Sketch. Wiadomosć została wysłana
Group Created with Sketch. Wystąpił błąd w czasie wysyłania wiadomości