Z dumą chcemy ogłosić, że nasze Centrum otrzymało dwie nagrody w prestiżowym konkursie „Siła przyciągania” organizowanym przez „Puls Biznesu” – największy magazyn ekonomiczno-finansowy w Polsce. Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych i najbardziej efektywnych projektów, które pozwolą przyciągnąć i zatrzymać najbardziej utalentowanych pracowników w firmie.

W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy niskie bezrobocie, wzrost płac, a w wielu branżach otwarcie dyskutowany jest rynek pracownika, a szczególnie dobrze przemyślane i dobrze wykonane działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a już istniejące zaczną odchodzić. Przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” będą najlepszymi przykładami do naśladowania i inspiracji dla innych.

Dwa z naszych projektów zostały wyróżnione przez jury. Program „Future Project Manager” został wyróżniony w kategorii „Najlepszy program zarządzania talentami”, a kampania rekrutacyjna „Fallow the blue Rabbit” została nagrodzona przez Milenialsów.

Warto zauważyć, że do konkursu zgłosiło się ponad 130 firm z różnych branż, ale to Nokia okazała się najlepsza! Nie ukrywamy, że jesteśmy niezwykle dumni, a jednocześnie jeszcze bardziej zmotywowani do dalszej pracy. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie PULSU BIZNESU